Søgningen gav 39 resultater

af Ulvefar
10. aug 2017, 23:38
Forum: FCM & BW
Emne: Rafael van der Vaart
Svar: 392
Visninger: 120084

Re: Rafael van der Vaart

Er der nogen der kan give en update på van der Vaart? Er han skadet, i dårlig form eller bare for dårlig?
af Ulvefar
6. maj 2017, 21:34
Forum: FCM & BW
Emne: DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby
Svar: 55
Visninger: 13317

Re: DBU P R6 (SF): Midtjylland vs. Brøndby






Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke ved det. Der er gode argumenter både for og imod. I sådanne tvivlsager kommer går det ofte målmandens vej.


Indirekte frispark
Der dømmes indirekte frispark til modspillerne, hvis en spiller
• spiller på en måde, som er farlig
• spærrer vejen for en ...
af Ulvefar
31. jul 2016, 20:15
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

HSV - i kæmpe krise - kunne ikke rigtigt bruge ham, da Van der Vaart blev hentet tilbage til klubben. Betis har degraderet ham, og ville end ikke have ham med på træningslejr. Det kan godt være, at det lyder godt med en spiller som ham, men det vil jo være en katastrofe... Sikkert særdeles løntung ...
af Ulvefar
21. jul 2016, 17:15
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Borring til FCM, Ureña til BIF http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/bor ... ge-til-fcm

Hmmm
af Ulvefar
20. jul 2016, 18:11
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

»Vi har Mikkel Duelund, Rilwan Hassan og Vaclav Kadlec, der kan spille på kanten, så vi er dækket godt ind. Nu skal der være plads til de unge, og det er jo det, der er kunsten,« siger Claus Steinlein.

Ikke er ord om Royer. Interessant.

http://www.bt.dk/superligaen/her-er-prisen-paa-sisto-fcm-klar ...
af Ulvefar
4. jul 2016, 22:46
Forum: FCM & BW
Emne: EL: Midtjylland vs. Suduva
Svar: 129
Visninger: 26075

Re: EL: Midtjylland vs. Suduva

HADER BIF og FCK!!!!!

FCM er sgu lige så stor klubben som BIF ... er så hammer træt af at tv - journalister, ja hvem som helst holder med bif og fck og ingen jydske kluber.. damn man!!
Ro på, skipper. Både Brøndby og FCK har med afstand en større fanskare end FCM, og derfor er det da helt ...
af Ulvefar
4. jul 2016, 22:41
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Undskyld at jeg skriver på svensk men min dansk i skrift er ikke saerlig god...

Halsti kan definitivt spela både mittförsvar och innermittfält, och det var väl, om jag förstått det rätt, tanken med värvningen. Har länge tyckt att han är bättre som defensiv innermittfältare än som mittback, men ...
af Ulvefar
1. jul 2016, 15:30
Forum: FCM & BW
Emne: Ny spillertrøje
Svar: 102
Visninger: 33045

Re: Ny spillertrøje

Den nye trøje er efter min bedste overbevisning super dårlig stil. Jeg skal i hvert fald på ingen måde have én. Men så længe resultaterne på banen er i orden, så kan jeg godt leve med, at vi løber rundt og ligner noget, man kunne købe på et turistmarked i Tyrkiet.
af Ulvefar
20. jun 2016, 20:58
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Nu skal i da heller ikke gøre ham dårligere ned han er.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc-midtjylland-henter-finsk-landsholdsspiller

27 landskampe og var fast mand med Malmø da de vandt ligaen og spillede Champions League
Var det ikke også ham Brøndby var ude efter?

EDIT: Enig FCM2000 ...
af Ulvefar
19. jun 2016, 23:04
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Fordi han er et billigt alternativ. Der er ikke råd til at agere, som man tidligere har gjort. Ifølge mine oplysninger har man jagtet større og yngre profiler, men økonomien har spændt ben. Men derfor kan ham her da være en fin spiller.

Billigt alternativ til hvad?

Hvorfor bruge 6-14 millioner ...
af Ulvefar
19. jun 2016, 20:51
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Fordi han er et billigt alternativ. Der er ikke råd til at agere, som man tidligere har gjort. Ifølge mine oplysninger har man jagtet større og yngre profiler, men økonomien har spændt ben. Men derfor kan ham her da være en fin spiller.
af Ulvefar
19. jun 2016, 20:47
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Hvem siger, jeg kigger skævt til ham?
af Ulvefar
19. jun 2016, 20:34
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Lupus1999 skrev:FCM præsenterer Markus Halsti i morgen.

32 årig finsk landsholdsspiller. Han er midterforsvarer og har været på årets hold i Sverige for Malmö.
Har været en vigtig spiller for Åge Hareide, da de kvalificerede sig til CL.
Et glimrende bevis på den nye økonomiske virkelighed.
af Ulvefar
18. jun 2016, 12:12
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

TrueWolfMidt skrev:Hvis jeg hed Paulus Arajuuri ville jeg naturligvis foretrække Fcm og måske fordi vi har Tim Sparv, tror jeg vi står bedst i dette kapløb, hvis vi vel og mærket kæmper om ham.
Og Brøndby har Pukki?
af Ulvefar
2. jun 2016, 18:37
Forum: FCM & BW
Emne: Transfer sommer 2016
Svar: 1741
Visninger: 342364

Re: Transfer sommer 2016

Enhver kan se, at den plan førte klubben mod den økonomiske afgrund. Det kan Ankersen og Steinlein også. At du og andre bare ser det som sandheden og en del af planen, hvad man melder ud nu, er helt fint. Så er klubbens spin lykkedes.