Første af to vigtige hjemmebanekampe venter senere i dag. Kan vi trække os sejrrigt ud af opgøret i dag og næste gang mod Brøndby, så kan vi have en situation, hvor toppen knækker lidt. Det vil allerede nu give et lille two horse race mellem os og FCK.
Men én kamp af gangen. Det er super vigtigt med 3 point i dag og en god opfølgning på Aarhus kampen.
SL R7: FCM - FCN
Re: SL R7: FCM - FCN
Man kan også sige, at taber man de to eller blot for ét point, så er man hægtet af.
Det er en meget vigtig kamp i aften og den skal vindes.
Jeg er meget spændt på at se hvordan man stiller op! håber det bliver med 4 bagi, det har virket bedst.
Det er en meget vigtig kamp i aften og den skal vindes.
Jeg er meget spændt på at se hvordan man stiller op! håber det bliver med 4 bagi, det har virket bedst.
-
mousebreaker
Vi stiller med Viktor Bak fra start. Ikke fordi jeg er voldsomt imod det, men jeg havde nok foretrukket Beni i stedet, grundet den fart han byder ind med. Det kan blive vigtigt overfor de raketter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Leverpostejspillere laver leverpostej ting. Så kan det da godt være, at der er et par økologiske baconpostejer imellem, men det er trods alt stadig kun leverpostej
Hvorfor helvede er det så fucking svært at spille to gode halvlege hvor vi dominere jeg er så træt at se på det pisse passive spil 
-
mousebreaker
Alt hvad man frygtede efter vinduet kom til udtryk i denne kamp. Vores offensiv er lutter breddespillere. Vi har nul spillere der kan afdrible og skabe overtal. Martinez måske, hvis han da får mere spilletid, end Junior Ze.
Som vores trup er lige nu, så er det et must at vi får Billing frem i en mere skabende offensiv rolle. Jeg tror Tulle er ved at hive al fodboldlyst ud af Billing. Han er ikke taget hjem til DK for at blive omvendt til en defensiv spiller. Det tror jeg ikke et øjeblik på, at det har været i hans tanker.
Vi er blevet til et tonser hold, hvor man næsten håber, at vi kunne få en Jens Jønsson type, for at højne det tekniske niveau
Som vores trup er lige nu, så er det et must at vi får Billing frem i en mere skabende offensiv rolle. Jeg tror Tulle er ved at hive al fodboldlyst ud af Billing. Han er ikke taget hjem til DK for at blive omvendt til en defensiv spiller. Det tror jeg ikke et øjeblik på, at det har været i hans tanker.
Vi er blevet til et tonser hold, hvor man næsten håber, at vi kunne få en Jens Jønsson type, for at højne det tekniske niveau
Det mest positive ved kampen er vel, at vi kontrollerer tingene mellem felterne i 1. Halvleg. Omvendt savner vi kreativitet hele aftenen. Begge dele præcis som forventet. Og så at vi kommer tilbage to gange.
Lige nu hænger hatten på Hong, Martinez og Mikel retur. Ellers er det godt nok leverpostej og tons - som nævnt.
Det er fair nok, at klubben sælger ud og casher in efter en længere periode uden de store afgange. Men planen for truppen og spillere ind har jeg meget svært ved at følge. Man sælger lidt Tullberg, synes jeg. Det er afgørende, at vi kommer i top 2 i år pga. CL mulighederne. Desværre kan jeg godt se en mellemsæson for mig, selvom mesterskabet nok igen igen igen bliver billigt til salg grundet 4 hold i europa.
Der er ingen tvivl om, at hvis vi ikke får noget tilfredsstillende output på banen og pointkontoen, så er det det dem på kontorgangene i FCM der har blod på hænderne. Ligne nu er det fuldt ud acceptabelt med et snit på over 2 point pr. kamp. Men det kan lynhurtigt vende. Vi har allerede revet 3-4 røde billetter til os før vi næsten er kommet i gang, som har kostet os.
Få nu styr på butikken. Januar vinduet burde blive travlt på ind-siden.
Lige nu hænger hatten på Hong, Martinez og Mikel retur. Ellers er det godt nok leverpostej og tons - som nævnt.
Det er fair nok, at klubben sælger ud og casher in efter en længere periode uden de store afgange. Men planen for truppen og spillere ind har jeg meget svært ved at følge. Man sælger lidt Tullberg, synes jeg. Det er afgørende, at vi kommer i top 2 i år pga. CL mulighederne. Desværre kan jeg godt se en mellemsæson for mig, selvom mesterskabet nok igen igen igen bliver billigt til salg grundet 4 hold i europa.
Der er ingen tvivl om, at hvis vi ikke får noget tilfredsstillende output på banen og pointkontoen, så er det det dem på kontorgangene i FCM der har blod på hænderne. Ligne nu er det fuldt ud acceptabelt med et snit på over 2 point pr. kamp. Men det kan lynhurtigt vende. Vi har allerede revet 3-4 røde billetter til os før vi næsten er kommet i gang, som har kostet os.
Få nu styr på butikken. Januar vinduet burde blive travlt på ind-siden.
/ ABT

Ja hvis man var i tvivl, så kunne det sagtens ses at vi har solgt alle vores bedste spillere. Mest irriteret er jeg over at vi sælger Byskov, det var alt for tidligt og han var jo netop en som nu skulle være en profil.
Jeg tænker vi må erkende at dette bliver et mellem år. Den står på opbygning. Kort og godt.
Jeg tænker vi må erkende at dette bliver et mellem år. Den står på opbygning. Kort og godt.
Imo var salget af Byskov en sæson for sent. Han passede bare ikke rigtig ind i vores stil. Omend de 2 sidste kampe måske lige ville have været noget for ham.