Vi skal en tur til Aarhus i en midtuge kamp - det blev til nogle uafgjorte og en enkelt sejr til os i sidste sæson. Begge mandskaber er i en tvivlsom forfatning for at sige det mildt.
Forhåbentlig har vi mest vind i sejlene, og kan give dem kniven. Der er hvert fald revanche til gode for det tabte mesterskab.
SL R6: AGF - FCM
Re: SL R6: AGF - FCM
Vi er noget amputeret uden Osorio, Bech, Erlic, Bak, Diao, Gogorza og Emefile, så tænker den kamp desværre bliver svær at få point i.
-
mousebreaker
Ifht til sidste sæson mangler AGF
Mortensen
Dalsgaard
Kevin Yakob
Diks
Beijmo
Tingager
Nicolai Poulsen
Solbakken
Jeg ved godt nogle har forladt skuden, det var bare for at sige, at AGF ikke er det samme hold som sidste år, og at de også er ramt lige nu.
Mortensen
Dalsgaard
Kevin Yakob
Diks
Beijmo
Tingager
Nicolai Poulsen
Solbakken
Jeg ved godt nogle har forladt skuden, det var bare for at sige, at AGF ikke er det samme hold som sidste år, og at de også er ramt lige nu.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Når man ser dagens startopstilling, så får man dog ikke optimisme. Det har du ret i
Hold kæft en kaffeopstilling, specielt når man tænker i dagsform
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Men hold op vi har spillet godt i vores 4-3-3.
Befriende at være tilbage i en 4-backkæde. Skulle vi have været for længst!
Solid sejr og professionel indsats. Og ikke mindst fuldt fortjent.
Spændende hvilket hold vi står med om et par timer. De startende 11 gjorde det godt i dag, men der skal stadig gerne er par stykker ind - særligt når Francu og Chili ser ud til at være fortid.
Solid sejr og professionel indsats. Og ikke mindst fuldt fortjent.
Spændende hvilket hold vi står med om et par timer. De startende 11 gjorde det godt i dag, men der skal stadig gerne er par stykker ind - særligt når Francu og Chili ser ud til at være fortid.
/ ABT

Jeg æder allerede mine ord omkring vores nye tysker. Set fra stadion var han banens bedste på kuglen – og det var decideret fremragende. Bedste kamp i meget lang tid, hvor flere spillere rammer et lidt højere niveau, selvom der stadig er et godt stykke op til, hvor det kan blive.
Formationen i går er også markant bedre for alle mand. Utroligt, at Tulle først vågner op på det nu.
Formationen i går er også markant bedre for alle mand. Utroligt, at Tulle først vågner op på det nu.