SL R5: SIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R5: SIF - FCM

Indlæg af ABT »

Vi møder et ret så svagt Silkeborg hold, som også lige har spillet en midtuge kamp (pokal mod vejle). Vi har haft det godt i Silkeborg de sidste mange gange - det må og skal fortsætte. Har svært ved at se os smide point her over 90 minutter. Niveauforskellen bør være ret så stor efterhånden.

Must win, 3 point, og videre.
/ ABT

Billede

mousebreaker

Re: SL R5: SIF - FCM

Indlæg af mousebreaker »

Skal være tre point, men vi har før snublet mod modstandere, der mangler deres bedste spillere. Vi har nærmest smidt mesterskaber på den konto.

Jeg er ikke imponeret over vores bænk i dag. Åbenlyst, at vi behøver transfers. Vi har desuden i hvert fald to på bænken, som meget gerne snart må være fortid. Chili og Uhre.

Jeg håber, at Emifile fåe mindst en halv time i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Stimme

Indlæg af Stimme »

13 min kunne Emifile få håbløst rødt kort. Sidste season blev der lavet en nærmes 1 til 1 mod Brøndby og der var der ikke rød kort, der er virkelig en dårlig linje fra dommerne de skal altså dømme mere ens. Når det så er sagt tror jeg vi skal være glade for 1-1 selv om det er skuffende.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Stimme skrev:
30. aug 2026, 16:00
13 min kunne Emifile få håbløst rødt kort. Sidste season blev der lavet en nærmes 1 til 1 mod Brøndby og der var der ikke rød kort, der er virkelig en dårlig linje fra dommerne de skal altså dømme mere ens. Når det så er sagt tror jeg vi skal være glade for 1-1 selv om det er skuffende.
Godt nok en vildt kamp, hvor dagens ringeste aktør havde fløjten.
Jeg forstår ikke der ikke er rødt til Silkeborg, lige før Emifile ser rødt. Det røde til Emifile kan forsvares, men jeg husker ikke Dalsgaard få rødt i en værre situation sidste sæson.
I Emifiles situation er Bravo jo med, men jeg forstår kendelsen.
Til genfæld forstår jeg ikke annulleringen. Synd for den unge knægt som fik debut.
NK reddet af gongongen for et klodset straffe.
Fejlene var mange, startende før første fløjt. Hvor skal Mads Bech dække et lille lyn højt i banen. Trænerfejl.

Godt kæmpet med 10 mand. Vi burde stadig vinde, men med alle nævnte fejl, samt en Franculino der ikke satte en fod rigtigt, så er uafgjort vel noget vi skal tage imod
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Jeg er på din vis tilhænger af, at Silkeborg får annulleret målet efter et skub i ryggen på MJ.

Problemet er bare det ikke sker hver gang. Ved Viborgs udligning til 3-3 i december, bliver Mads Bech skubbet endnu mere, uden at VAR skred ind.

Nej, hvor ville vi alle gerne se noget kontinuitet med VAR. Kan sagtens leve med dommerfejl indimellem, men når vi nu skal leve med VAR så ensret det…

Besvar