Fantastisk indsats af drengene.
Man kan sende roser afsted til stort set alle. Man kunne nemt se, at Forest var et klart bedre mandskab på bolden, men vores fysik holdt dem i ave. Med bolden på egne fødder må man sige at vi fik det utroligt svært, specielt i anden halvleg.
På TV må jeg bare sige, at ham journalisten, Michel, fra Bold/EB bare er en kæmpe københavnerklovn. Emil Berggreen måtte da også lige himle med øjnene over nogle af hans kommentarer. Vi kan ikke regne med, at vi bare lige tager på udebane til et premier league hold, krise eller ej, og spiller os frem til en masse i åben spil. Sådan fungerer verden ikke. Og selvom Monnerup forsøger at tale Forests startopstilling ned på Mediano, så kommer de altså bare med alt de har til rådighed.
Skal jeg komme med ris, følger jeg med flertallet der peger på Erlic og Osorio. Erlic står svagest med alle de pasninger Forest fik held med at stikke på kant af ham. Osorio laver jo også en fremragende assist.
Med alle tilbage bliver det spændende hvad Tullberg gør i Parken. Det bliver en helt anden kamp, og med alle spillere klar, skal vi snart til at se noget mere til kreative kanter. Jeg vil påstå, at når kanterne igen er i gear, så kommer Franculino det også. Spørgmålet er så om Tullberg vil køre en 343 eller 352. Mads Bech og co shiner med 3 i bagkæden og jeg tror ikke MT vil afvige fra den i så vigtig en kamp som den i Parken.
EL R2 - Nottingham Forrest - FC Midtjylland
-
mousebreaker
Re: EL R2 - Nottingham Forrest - FC Midtjylland
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Første gang nogensinde, jeg virkelig føler, at man har opnået sejr i Europa fortjent, ægte og på egne værdier – fordi man turde spille. Det er fedt.
Erlic er desværre stadig lidt rusten. Dario spiller desværre fortsat som Dario. Victor Bak har spillet meget og virker en smule svag lige nu.
Resten af holdet leverede til UG.
Erlic er desværre stadig lidt rusten. Dario spiller desværre fortsat som Dario. Victor Bak har spillet meget og virker en smule svag lige nu.
Resten af holdet leverede til UG.
-
mousebreaker
Hvis jeg husker rigtigt, har FCM mødt PL hold 9 gange.
City, United, Southampton og Liverpool ude og hjemme
Forest ude
4 sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Sejt nok!
Glemmer jeg nogen?
City, United, Southampton og Liverpool ude og hjemme
Forest ude
4 sejre, 2 uafgjorte og 3 nederlag. Sejt nok!
Glemmer jeg nogen?
"There is a disconnect in what we know and what we do!